Preot la Reviga

Preot la Reviga

Parintele de la Reviga are darul vederii in duh. Iti spune exact ce ai, daca ai si ce sa faci. Am auzit ca a facut multe minuni. Intr-adevar vine multa lume la el , sta de vorba cu fiecare dupa slujba dar se fac liste de asteptare cu o zi inainte si preotul sta pana la ora 9 seara, uneori si mai mult, mai putin ultima duminica din luna.

Eu am fost doar duminica la Sf. Liturghie si vreau sa va spun ca slujba tinuta de el si fiul sau are o vibratie deosebita.
Nu am reusit sa stau de vorba cu el, dar merg de cate ori am ocazia chiar si numai pt slujba pe care o tine.Pentru mine e ceva deosebit. Acolo reusesc sa imi ascult sufletul, sa ma regasesc si sa ma linistesc dupa o saptamana agitata si parca simt intr-adevar prezenta Mantuitorului acolo.

Reacţii:

0 comentarii:

Trimiteţi un comentariu

Popular Posts

Recent Posts

Hai in Ro

Loto Polonia

Loto 6 din 49

Loto Italia

Steaua

GSP Sport

Blog Archive