Program de spart parole Yahoo messenger, descarca program de spart parole mess

Program de spart parole

Program de spart parole Yahoo messenger
Download program de spart parole yahoo gratuit / free

Programul de spart parole pentru yahoo messenger nu exista.
Exista un program cu ajutotul caruia poti citi arhiva de mess a celui ce a folosit yahoo messenger de pe acel calculator.

Nu recomand acest program pentru a nu avea surprise neplacute, dar daca vrei sa vedeti arhiva de yahoo de mess a fratelui a surori, a iubitei poti descarca programul de aici Descarca programul de spart parole Yahoo Messenger Programul se downloadeaza in in format zip si trebuie dezarhivat. Dupa ce ati descarcat programul accesati executabilul YahDecode.exe, iar apoi veti putea citi mesajele din arhiva Yahoo Messenger a utilizatorilor de pe acel PC. DOWNLAD

Program de spart parole Yahoo Messenger
download program de spart parole de yahoo messenger
download program de spart parole wireless
program de spart parole facebook
Reacţii:

19 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundeţiȘtergere
  2. nu vreau sa imi sperg parola..vreau doar sa imi aflu parola unei vechi casute de mail.

    RăspundeţiȘtergere
  3. salut anonim, atunici urmeaza pasi de afalare a parolei
    unde iti va cere toate datele pe care le-ai introdus in momentul creeri contului, daca este pe yahoo vezi ca daca trece mai mult timp si nu este utilizat contul iar cineva cere acel cont(id) ramai fara el

    RăspundeţiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundeţiȘtergere
  5. cum imi pot afla parola de la un id de al meu de mess?




    RăspundeţiȘtergere
  6. Lista conturi si parole de yahoo messenger si nu numai.Peste 10000 de conturi si parole de adrese de e-mail.Enjoy!

    http://adf.ly/FiD7A

    RăspundeţiȘtergere
  7. Vrei sa afli parola de facebook-messenger a prietenului tau ? Te-a suparat cineva si vrei sa ii spargi id-ul de Yahoo Messenger sa-u contul de facebook? Ai impresia ca te inseala prietena si vrei sa afli mai multe detalii ? Ei bine acum exista o modalitate in care poti afla parola de la orice cont MESSENGER -FACEBOOK prin intermediul formularului de mai jos
    http://facebook1993.yolasite.com/

    RăspundeţiȘtergere
  8. mie mi sa spart parola si nu mai pot reintra ajutatima daca stiti

    RăspundeţiȘtergere
  9. eu aveam odata un program cu care spargeam orice tip de parola ... pacat ca nu imi amintesc cum se chema programul ... dar era super tare ...

    RăspundeţiȘtergere
  10. Eu vreau sa-i sparg parola fostului prieten , dar nu stiu cum ..

    RăspundeţiȘtergere
  11. imi cere niste id uri ce fac?

    RăspundeţiȘtergere
  12. mai fratilor.Nu exista asa cv eu abia am reusit sa fac asa cv in trei ani de zile si voi vreti sa faceti in 2 min,nu este posibil asa cv nu va mai obositi degeaba va pun acest link sa va documentati si dupa mai vb.Acest program nu se gaseste pe net trebuie sal faceti singuri si aceasta munca se numeste programare documentativa de pe acest link http://forum.softpedia.com/topic/323748-cu-ce-se-mananca-programarea/,credeti repede ce auziti dar sunteti bata la asa cv,nu exista numai daca il faceti voi si trebuie sa stiti exact ce se petrece pentru a face asemenea program documentativa de la link-ul care lam pus mai sus:::sem Time Kode

    RăspundeţiȘtergere
  13. ba este posibil in 5 min am spart 10 id de mess

    RăspundeţiȘtergere
  14. am reinstalat windows-ul si nu mai pot intra pe id meu imi spune sa bag datele cu care l-am facut si nu le mai stiu cum pot sa sparg si eu parola?

    RăspundeţiȘtergere
  15. De ce tot vorbiti aiurea spunand ca nu exista programe de spart parole la yahoo ? ... daca s-au reusit sa se sparga parole si servere de la NASA , pentagon si alte locatii , nu se poate sparge o mica parola de messenger ? ... normal ca exista estfel de programea , doar ca nu sunt gratuite ! ... uite aici , pe asta il stiu sigur ca lucreaza ! ...http://aproapepegratis.blog.com/programe-utile/

    RăspundeţiȘtergere
  16. Vroiai sa inveti metode de a afla o parola ?
    Viziteaza site-ul meu, daca vrei sa afli parola
    persoanei iubite sa vezi cat de incredere este ea
    sau prietenii tai , afla ce cred despre tine!
    sau alte motive pentru care vrei parola.....
    http://mmc-system.ro/hackers/home_page.html

    RăspundeţiȘtergere
  17. Multumesc Marius Catalin chiar a functionat...Incerca-ti si voi ca e de incredere...succes

    RăspundeţiȘtergere
  18. am eu pe cineva care se pricepe in c++ ia legatura cu mita_ftyn@yahoo.com
    spune ce vrei sa faci si de ce si te ajuta si pe mine ma ajutat mult si nu iam dat multi bani

    RăspundeţiȘtergere

Popular Posts

Recent Posts

Blog Archive